ساخت وبلاگ نمونه سوال امتحانی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب

طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب

crm پارمیسافت

یک نکته بسیار مهم در خرید نرم افزار CRM که فروشندگان نمی‌خواهند شما بدانید!

قیمت نرم افزار CRM چقدر است؟

رمز موفقیت برترین شرکتها چیست؟

چطور یک کسب و کار بدون CRM می تواند سرمایه شما را نابود کند؟

چگونه افزایش فروش را بدون افزایش بودجه برای تبلیغات تجربه کنیم؟

CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فن آوری برای مدیریت تمام روابط و تعاملات شرکت شما با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. هدف ساده است: بهبود روابط تجاری. سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا به مشتریان متصل شوند، روند را ساده کرده و سودآوری را افزایش دهند.

تمام شرکتهای برتر ایرانی و خارجی، اول از CRM استفاده کردند، سپس پیشرفت جهشی خودشان را آغاز کردند!

با استفاده از نرم افزار CRM نیازی نیست همیشه در محل کار حضور فیزیکی داشته باشید تا کارمندان، وظایفشان را به خوبی انجام دهند. بلکه می‌توانید در هر مکانی که هستید با یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت کسب و کار خود را مدیریت کنید. دقیقا همان کاری که مدیران برترین شرکتهای دنیا انجام می‌دهند.

CRM برای چه بخشی از شرکت است؟

یک سیستم CRM برای همه بخشهای شرکت از فروش، خدمات پس از فروش، طراحی و توسعه، استخدام، بازاریابی، و هر قسمت دیگر در کسب و کار که نیاز به تعاملات خارجی و روابط داخلی دارد، کاربردی است و موجب موفقیت شما می‌شود. با CRM می‌توانید اطلاعات تماس، شناسایی فرصت های فروش، مشکلات مشتریان شاکی و کمپین‌های بازاریابی را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید.

با دید باز و دسترسی آسان به اطلاعات، همکاری و افزایش بهره‌وری آسان تر است. می توانید ببینید که مشتری چگونه با شما ارتباط برقرار کرده، چه چیزی از شما خریداری کرده، خرید قبلی‌اش چه بوده، کدام فاکتورها را پرداخت و کدام را پرداخت نکرده است و بسیاری از این قبیل اطلاعات. CRM می‌تواند به شرکتها کمک کند تا در همه ابعاد، فعالیتشان را توسعه دهند. این مهم می‌تواند برای کسب و کارهای کوچک نیز مفید باشد، زیرا استارت آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک اغلب باید راهی برای انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر پیدا کنند.

یک نکته بسیار مهم در خرید CRM که فروشندگان نمی‌خواهند شما بدانید!

اغلب فروشندگان بدون در نظر گرفتن این نکته که این نرم افزار برای شما سود آور است یا خیر، به شما پیشنهاد خرید می دهند! ما با یک فرمول خیلی ساده می توانیم به شما بگوییم که زمان خرید نرم افزار فرا رسیده یا اینکه فعلا برای خرید اقدام نکنید.

اگر زمانی رسید که دیدید مرتباً از مشتریان خود این سوالات را می‌پرسید، متوجه می‌شوید که می‌توانید به فکر یک نرم افزار CRM باشید:

  • شماره تلفن شما چیست؟
  • آخرین سفارش شما چه بوده است؟
  • آیا با فرد دیگری از این شرکت صحبت کرده‌اید؟
  • در چه طرحی(plan) قرار دارید؟
  • چه مدت است که مشتری ما هستید؟

پس می‌توانید به فکر یک نرم‌افزار CRM باشید.

می دانستید نرم افزار CRM پارمیسافت بروی سیستم عامل های Linux، macOS و Windows قابل اجرا است؟

CRM پارمیسافت چه امکاناتی دارد؟

برای مشاهده‌ی امکانات CRM پارمیسافت به صفحه‌ی نرم افزار CRM مراجعه کنید.

تخمین قیمت نرم افزار CRM از نرم افزار های مشابه؟

یک CRM خارجی با امکانات مشابه مبلغ ۲۱۰دلار ماهانه از شما دریافت میکند بعلاوه ۸دلار بابت هر کاربری که از نرم افزار استفاده کنند.اگر یک شرکت ۱۰نفره داشته باشید و بخواهید این نرم افزار را به مدت یکسال استفاده کنید، می‌بایست مبلغی معادل ۳۴۸۰دلار پرداخت کنید.که با حساب دلار ۱۲هزار تومان معادل ۴۱٫۷۶۰٫۰۰۰ چهل و یک میلیون و هفت صد و شصت هزار تومان فقط در یک سال می‌شود.

درحالی که به دلیل عشق فراوانمان به این نرم افزار و همچنین برای اینکه دوست داشتیم تمام مدیران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند، قیمت این نرم افزار فوق العاده را فقط ۷۵هزار تومان به ازای هر کاربر در نظر گرفتیم.

البته همانطور که می دانید این قیمت برای CRM ابری می باشد. اگر میخواهید یک CRM سفارشی دقیقا مطابق با نیازهای شرکت خودتان داشته باشید، درست مانند کت و شلواری که فقط برای شما دوخته شده است، می توانید با ما تماس بگیرید.

یک کسب و کار بدون CRM می تواند سرمایه شما را نابود کند!

حالا خودتان محاسبه کنید هر روزی که از CRM استفاده نمی کنید چقدر متضرر می شوید؟

چگونه افزایش فروش را بدون افزایش بودجه برای تبلیغات تجربه کنیم؟

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی متن به صفحه نرم افزار CRM در سایت پارمیسافت مراجعه کنید.


برچسب ها : نرم افزار crm , crm پارمیسافت ,
+ نوشته شده در سه شنبه 21 اسفند 1397ساعت 13:22 توسط arg | | تعداد بازدید : 4

CRM چیست و چرا برای کسب و کارتان حیاتی است؟

CRM چیست؟ مخفف چه چیزی است و چرا برای کسب‌وکارتان باید به آن اهمیت دهید؟ CRM چگونه می‌تواند کسب‌وکار شما را سودآور کند؟

چطور CRM با واحدهای فروش، بازاریابی و خدمات پشتیبانی مشتری آمیخته می‌شود؟ مشتری را در اول قرار دهید، ساختار سازمانی را بشکنید تا تبدیل به یک سازمان مشتری محور شوید.

CRM چیزی فراتر از تکنولوژی است. اگر به‌درستی اعمال شود، به شما کمک می‌کند که روابط با مشتری را بهتر مدیریت کنید و درآمد خود را افزایش داده و یک تجربه فوق مشتری ایجاد کنید.

CRM مخفف Customer Relationship Management به معنی مدیریت روابط مشتری است.

CRM برای این موضوع طراحی شده است که شرکت‌های بزرگ بتوانند درآمد و سود خود را افزایش داده، هزینه‌ها را کاهش داده و در نهایت وفاداری مشتری را بهبود ببخشند.

فلسفه CRM بسیار ساده است:

مشتری را اول قرار بده!

هنگامی که کسب‌وکار شما به هر تراکنشی از دریچه چشم مشتری نگاه کند، تجربه بهتری را به مشتری عرضه می‌کند که این موضوع وفاداری مشتری را به کسب‌وکار شما افزایش می‌دهد. نتایج بررسی‌ها و مطالعات مختلف نشان می‌دهد که ارزش مشتریان وفادار چیزی نزدیک به ۱۰ برابر اولین خرید آن‌ها است. بنابراین، فراهم آوردن یک تجربه جالب توجه برای مشتری، ضرورتی انکارناپذیر برای رشد و توسعه کسب‌وکار است و یکی از مواردی که نقش بسیار مهمی در رقم خوردن این تجربه دارد، نحوه مدیریت ارتباط با مشتری است.

نرم افزار CRM چیست و چه‌کار می‌کند؟

آشنایی با نرم افزار CRM : نرم‌افزاری است که اطلاعات تماس مشتری، مانند ایمیل، تلفن، وبسایت، پروفایل رسانه‌های اجتماعی و مواردی از این دست را ثبت می‌کند. به‌علاوه، این سیستم می‌تواند اطلاعات دیگری مانند اخبار فعالیت‌های شرکت مورد نظر را به‌طور خودکار دریافت کرده و جزئیاتی همچون علایق شخصی مشتری در تعاملات را نیز ثبت کند.

مشخصه‌های رایج نرم‌افزارهای CRM شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اتوماسیون بازاریابی: ابزارهایCRM می‌توانند چرخه حیات مشتری را تقویت کنند. این ابزارها می‌توانند وظایف تکراری را به‌صورت خودکار انجام دهند. به‌عنوان مثال، زمانی که یک مشتری به‌عنوان مشتری جدید وارد سازمان می‌شود، سیستم مطالب مربوط به بازاریابی را از طریق ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی برای او ارسال کرده تا به یک مشتری دائمی تبدیل شود.
  • اتوماسیون نیروی فروش: اتوماسیون نیروی فروش غالبا به‌عنوان مدیریت نیروی فروش شناخته می‌شود و هدفش این است که از دوباره‌کاری بین کارشناس فروش و مشتری جلوگیری کند و این سیستم از طریق پیگیری خودکار تمامی تماس‌های قبلی مشتری و فروشنده، این کار را انجام می‌دهد.
  • اتوماسیون مرکز ارتباط: اتوماسیون مرکز ارتباط به این منظور طراحی شده که جنبه‌های خسته‌کننده‌ی وظایف کارمند مرکز ارتباطی را کاهش دهد. این خودکارسازی می‌تواند شامل صدای از قبل ضبط‌شده باشد که برای حل مشکل یا توزیع اطلاعات به مشتریان به کار می‌رود. ابزارهای نرم‌افزاری مختلف که با ابزارهای دیگری که روی دسکتاپ کارمند قرار دارند، ادغام می‌شوند، می‌توانند به درخواست‌های مشتریان رسیدگی کنند تا زمان تماس‌های تلفنی کوتاه شده و فرآیند خدمات مشتریان ساده‌تر شود.
  • تکنولوژی مکان‌های جغرافیایی یا خدمات مبتنی بر مکان: بعضی از سیستم‌هایCRM شامل تکنولوژی‌هایی می‌شوند که می‌توانند با اپلیکیشن‌های وابسته به GPS ادغام شده و کمپین‌های بازاریابی را بر اساس مکان جغرافیایی مشتری دسته‌بندی کنند. تکنولوژی مکان‌های جغرافیایی همچنین می‌توانند به‌عنوان ابزار مدیریت شبکه با هدف پیدا کردن مشتریان احتمالی بر اساس مناطق جغرافیایی و مکان به کار گرفته می‌شود.

سیستم CRM این اطلاعات را سازماندهی می‌کند تا بتواند تاریخچه کاملی از تعاملات افراد و شرکت‌های مختلف را در اختیار شما قرار بدهد تا از این طریق درک بهتری نسبت به رابطه خود در طول زمان پیدا کنید.

نرم‌افزار CRM با ثبت تعاملات مشتری با کسب‌وکار و نشان دادن یک نمای ۳۶۰ درجه‌ای از وی و همچنین با فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای داشتن مکالمات بهتر با مشتریان، امکان مدیریت بهتر ارتباط با مشتری را فراهم می‌آورد.

معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای CRM

نرم افزار CRM پارمیسافت به‌صورت خودکار وظایف و پیگیری‌های مشخص‌شده برای کارمندان را در زمان‌های معین به آن‌ها یادآوری می‌کند. این نرم‌افزار تحت وب امکان اتصال به سانترال مرکزی شرکت یا سازمان شما را دارد؛ و روند آن به این صورت است که هر وقت تلفن شروع به زنگ زدن می‌کند، اطلاعات مشتری در سیستم نمایش داده می‌شود که به‌سادگی و به‌سرعت می‌تواند به تاریخچه و سوابق مشتری دسترسی پیدا کرد. این سوابق عبارتند از: تماس‌های انجام‌شده، پیامک‌ها، ایمیل‌ها، فکس‌ها، پیگیری‌های انجام‌شده، قراردادها، نمایش وضعیت کارهای کنونی مشتری و اینکه همکاران در تماس‌های قبلی با مشتری چه مباحثی را دنبال کردند و نتیجه تماس‌های قبلی چه بوده است.

همچنین امکان انجام درخواست‌های درون سازمانی مانند درخواست مرخصی, درخواست برگزاری جلسه و سایر درخواست‌های داخلی که ممکن است در کسب‌وکار خود داشته باشید را می‌توانید در نرم‌افزار CRM به‌راحتی هدایت کنید. می‌توانید آمار و نمودارهای گویایی از وضعیت کسب‌وکار و سازمان خود داشته باشید که در تصمیم‌گیری‌های اساسی به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

امکانات CRM پارمیسافت:

  • داشبورد مدیریتی
  • محصولات
  • مدیریت مشتری
  • نمایندگی‌ها
  • اتصال به سانترال
  • وظایف و یادآوری‌ها
  • فروش
  • درخواست‌ها (تیکتینگ)
  • پیگیری‌ها
  • اطلاعیه و دستورالعمل‌ها
  • سطوح دسترسی
  • خدمات پس از فروش
  • گردش کار
  • پنل مشتریان
  • مدیریت پرسنل
  • اطلاع‌رسانی

یکی از مشخصه‌های نرم افزار CRMپارمیسافت که آن را از نرم‌افزارهای مشابه تمیز می‌دهد، قابل توسعه بودن این نرم‌افزار است. این نرم‌افزار در صورت درخواست کاربر از طرف شرکت، قابل به‌روزرسانی است. همچنین امکان افزودن امکانات جدید در این سیستم وجود دارد. این در حالی است که نمی‌توان به سیستم‌های هم‌رده‌ی این نرم‌افزار تغییری اعمال کرد.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی متن به CRM چیست مراجعه کنید.


برچسب ها : CRM چیست , CRM پارمیسافت , نرم افزار CRM , CRM ,
+ نوشته شده در دوشنبه 27 اسفند 1397ساعت 15:29 توسط arg | | تعداد بازدید : 0

پنج استفاده اشتباه در CRM

پنج استفاده اشتباه در CRM

زمانی‌که از نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به‌درستی استفاده شود، روشی خوب برای ذخیره حجم زیادی از اطلاعات، مدیریت حساب‌ها، مشاهده روندها و فروش مفید ارائه می‌دهد.در مقابل، استفاده نادرست از این سیستم و اشتباه در CRM می‌تواند آسیب زیادی به شهرت شرکت و روابط‌تان با مشتری وارد کند.

در این قسمت شما پنج استفاده اشتباه در CRM را می‌خوانید و راه‌حل‌هایی برای برطرف‌کردن آن‌ها یاد می‌گیرید.

استفاده نکردن از آن

به‌روزرسانی نکردن آن

ارائه ندادن آموزش کافی به کارمندان

ثبت نکردن همه اطلاعات

نداشتن سیستم CRM پیشگیرانه

۱-استفاده نکردن از آن

اغلب، فروشنده‌هایی از نرم افزار CRM استفاده می‌کنند که در سفر هستند.‌ قبل از این‌که آن‌ها زمانی را به آماده‌شدن برای جلسه‌های روزهای بعدی اختصاص دهند، ممکن است نصف روزشان را صرف رفتن به نزد مشتری احتمالی کنند و بقیه روز را در جلسه بگذارند. به‌دلیل مشغله کاری، آن‌ها اغلب برای ثبت کارهای انجام‌شده در نرم افزار CRM زمان کافی ندارند زیرا همیشه در این فکر هستند که کار بعدی که باید انجام دهند، چیست.

به‌نظر بدیهی می‌آید ولی یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان این مشکل را دور زد، این است که مطمئن باشید وارد‌کردن گزارش‌‌های جلسه‌های کاری در سیستم CRM، یکی از بخش‌های برنامه‌ریزی شده برای برنامه روتین تیم است.

شرکتی که من قبلاً در آن کار می‌کردم، قانونی داشت که باید گزارش جلسه‌ها را ظرف مدت ۴۸ ساعت باید تایپ می‌کردیم، در نرم افزار CRM ثبت می‌کردیم و سپس آن را به مدیریت مرتبط با آن ایمیل می‌کردیم.

انجام‌ دادن این کارها اصلاً سخت نیست، تنها بخش سخت آن عادت‌کردن به این سیستم است که به نسبت سریع اتفاق می‌افتد.

یکی دیگر از روش‌ها برای انجام این کار، استفاده از «قانون کمربند ایمنی» است؛ اگر در طول جلسه برای به‌روز‌رسانی گزارش‌ها یا جزئیات مرتبط زمان کافی ندارید، مطمئن شوید که این کار را قبل از آن‌که کمربند ایمنی خود را ببندید و شروع به رانندگی کنید، انجام دهید.

۲-به‌روزرسانی نکردن آن

سیستم CRM باید به‌طور مداوم به‌روزرسانی شود تا اطمینان کافی حاصل کند که کاربرها بهترین تجربه را از این سیستم به‌دست می‌آورند.‌ این کار به‌اندازه وارد‌کردن اطلاعات، بسیارمفید است.

به نرم افزار CRM خود مثل ماشین فکر کنید. آیا شما در موتور بنزینی ماشین، گازوئیل می‌ریزید؟ همین موضوع برای داده‌ها نیز صدق می‌کند. کیفیت پایین داده‌ها می‌تواند سیستم CRM شما را به نابودی بکشاند.

یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید مطمئن شوید که نرم افزار CRM شما تا حد ممکن خوب کار می‌کند، این است که آن را هر از گاهی به‌طور کامل پاکسازی کنید. یکی از کارفرماهای قبلی من، انترن بازاریابی را استخدام کرده‌ بود که هر از گاهی سیستم را پاکسازی کند و مطمئن شود که داده‌ها هنوز دقیق هستند. داده‌هایی که شامل آدرس ایمیل‌ها و عنوان شغل کارمندان و حتی کارمندانی که هنوز در آن شرکت کار می‌کردند، می‌شد.

۳-ارائه ندادن آموزش کافی به کارمندان

اگر زمانی در جایگاه شغلی بودید که شرکت‌تان در یک سیستم جدید CRM سرمایه‌گذاری کرده‌بود، بدون شک روزهایی را به‌یاد می‌آورید که آموزش آن را تجربه کردید؛ در آن زمان بهترین دستور‌العمل‌های تمرینی به شما ارائه شد و از این‌که دیگر نیاز نبود تا مدیریت فنی سیستم را به‌عهده بگیرید، هیجان‌زده بودید.

در آن زمان شما برای شروع استفاده از این نرم‌افزار در جایگاه بسیار خوبی قرار داشتید زیرا اطلاعات خوبی درمورد استفاده بهینه از این سیستم به شما ارائه شده‌بود.

بعد از یک سال جذابیت این سیستم از بین می‌رود. کارمندان قدیمی کم کم از شرکت می‌روند و متوجه می‌شوید که کارمندان جدید از آموز‌ش‌هایی که شما دیده‌اید، بهره‌ای نبرده‌اند و احتمالاً به‌اندازه شما سیستم CRM را سیستمی عالی نمی‌بینند. احتمالاً آن‌ها حتی نمی‌فهمند که این سیستم چقدر اهمیت دارد و همین‌طور که زمان می‌گذرد این چرخه، وضعیت بدتری پیدا می‌کند.

یکی از روش‌های خوب برای مقابله با این مشکل، ایجاد قهرمان CRM است.‌ فردی که سیستم را به‌اندازه مادرش دوست داشته‌باشد و در نتیجه اگر با آن بدرفتاری شود، از آن دفاع کند.

اشتباه در CRM

قهرمان CRM باید مطمئن شود که سیستم به بهترین شکل ممکن کار می‌کند. آن‌ها به تازه‌واردها آموزش می‌دهند و فرد متخصصی وجود دارد که هر زمان که کارمندی سوالی داشته‌باشد می‌توانند از او بپرسند. همچنین به آن‌ها زمان بدهید تا سیستم را به‌طور کامل بررسی کنند و احتمالاً غافلگیر می‌شوید زیرا ویژگی‌هایی را پیدا می‌کنید که درحال حاضر از‌ آن استفاده نمی‌کنید ولی می‌توانند در آینده به شما کمک کنند.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی متن به اشتباه در CRM در بلاگ پارمیسافت مراجعه کنید.


برچسب ها : اشتباه در CRM , نرم افزار CRM , CRM ,
+ نوشته شده در يکشنبه 26 اسفند 1397ساعت 9:30 توسط arg | | تعداد بازدید : 0

تکامل نرم افزار CRM : راه رسیدن به رضایت مشتری

تکامل نرم افزار CRM : راه رسیدن به رضایت مشتری

هیچ شکی نیست که مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش جدایی ناپذیری از بسیاری از کسب‌وکارهاست. وقتی شرکت‌ها با ما شخصاً ارتباط برقرار می‌کنند، همه ما خوشحال می‌شویم. مثلاً اگر شرکت بیمه‌گرمان با ما تماس بگیرد تا درمورد مسائل جزئی یا اینکه سفر اخیرمان چگونه بوده سؤال بپرسد، با خود می گوییم «خوبی‌شان را می‌رساند که از من درمورد این مسائل می‌پرسند..!». این خوبی است؟ شاید؛ زیرکی است؟ قطعاً. به این کار می گویند مدیریت ارتباط با مشتری که کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد.

پژوهشی که در شرکت گارتنر انجام شد، نشان داد که پذیرش فناوری‌های مبتنی بر اجاره‌ی نرم‌افراز مثل نرم افزار CRM باعث افزایش سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ خواهد شد. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM که دارند به سرعت تبدیل به پر اولویت‌ترین و پرکاربردترین سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار می‌شوند، در همه شرکت‌هایی که هر روز با آن‌ها ملاقات، صحبت یا معامله می‌کنید، ویژگی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند.

«CRM دارد به‌سرعت تبدیل به سیستمی می‌شود که شرکت‌ها بیشترین سرمایه‌گذاری را برایش می‌کنند»

آغاز کار CRM

تاریخچه و چگونگی تکامل نرم افزار CRM به دهه ۱۹۸۰ بر می‌گردد و تکامل آن با پیدایش بازاریابی داده‌ای آغاز شد. شرکت‌ها در آن زمان می‌توانستند از طریق تجزیه و تحلیل داده، باگروهی از مشتریان ارتباطات شخصی برقرار کنند. سیستم‌های CRM در دهه ۸۰ نامنظم بودند، کار با آن‌ها دشوار و به‌روزرسانی‌شان سخت بود. با این حال، سیستم‌های امروزی چندان به سیستم‌های آن زمان بی شباهت نیستد.

در دهه ۹۰ CRM برای هر دو طرف، یعنی هم شرکت‌ها و هم مشتریان منفعت داشت. با پیدایش برنامه‌هایی مانند ایرمایلز(که طرح‌هایی برای پاداش مشتریان وفادار بودند) یا جمع‌آوری اطلاعات مشتری در ازای خدمات مجانی، این سیستم‌ها برای هر دو طرف به شرایطی دوسر برد تبدیل شدند و تکامل صنعت CRM دائماً در حال پیشرفت بود.

پیدایش باگ کامپیوتری سال ۲۰۰۰، انفجار حباب دات کام و بازار CRM همگی با هم عقب کشیدند. از آنجایی که CRM خیلی زیاد و خیلی زود عرضه شد، نقش‌آفرینان زیادی وارد صنعت اجاره نرم‌افراز شدند و طبق گزارشات این صنعت سود خیلی زیادی را از دست داد. وقتی شرکت‌ها دیگر پولی برای فناوری دات کام نمی‌دادند، نرم‌افزار ابری از همه بیشتر صدمه دید و اثر غیر مستقیم صورت گرفت.

CRM کنونی

سیستم‌های CRM امروزه تکامل یافته‌اند، اغلب به عنوان نرم افزار CRM رایگان ارائه می‌شوند و در سیستم ابری قرار دارند.

برای مطالعه ادامه متن به تکامل نرم افزار CRM مراجعه کنید.


برچسب ها : تکامل نرم افزار CRM , نرم افزار CRM رایگان , نرم افزار CRM ,
+ نوشته شده در چهارشنبه 22 اسفند 1397ساعت 12:43 توسط arg | | تعداد بازدید : 4

امنیت سایت وردپرس – آیا وردپرس امن است؟ ببینیم داده‌ها چه می‌گویند

آیا وردپرس امن است؟ ببینیم داده‌ها چه می‌گویند

وردپرس با اختلاف محبوب‌ترین راه ساختن یک وب سایت است. این محبوبیت متاسفانه عوارضی را نیز در کنار خود دارد و سایت‌های وردپرس را به هدفی جذاب برای آن‌هایی که در تمام دنیا دنبال ضرر رساندن هستند تبدیل کرده است. این ممکن است باعث شود فکر کنید که آیا وردپرس برای مدیریت این حمله‌ها به قدر کافی امن است یا خیر و امنیت سایت وردپرس چگونه است.

در ابتدا با خبری بد آغاز می‌کنیم: هر سال صدها هزار سایت وردپرس هک می‌شوند.

به نظر ترسناک می‌رسد درست است؟ اما نه زیاد. چون خبرهای خوبی هم وجود دارند:

حمله‌ی هکرها به دلیل آسیب‌پذیری آخرین نرم‌افزار هسته‌ای وردپرس نیست. اکثر سایت‌ها به دلیل مشکلاتی که کاملا قابل پیش‌گیری هستند، هک می‌شوند. مانند به‌روز رسانی نکردن یا استفاده از کلمه عبورهای ناامن.

در نتیجه پاسخ به این سوال که « آیا وردپرس امن است؟ » به نکات ریز و ظریفی نیاز دارد.

برای این کار، موضوع را از چند زاویه مختلف پوشش می‌دهیم:

  • آماری در خصوص این که سایت‌های وردپرس در واقع چگونه هک شدند تا بفهمیم آسیب‌پذیری‌های امنیتی کجا هستند.
  • نحوه حل مشکلات امنیتی توسط تیم اصلی وردپرس تا بدانید چه کسانی، در حوزه امنیت در چه چیزی مسئول هستند.
  • این که آیا هنگامی که بهترین روش‌ها را به کار می‌گیرید وردپرس امن است و خواهید دانست که وبسایت شما نیز امن خواهد بود؟

وبسایت‌های وردپرس چگونه هک می‌شوند؟ (طبق داده‌ها)

خب، شما می‌دانید که سالانه وبسایت‌های وردپرسی بسیاری هک می‌شوند. اما، این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟ آیا یک مشکل جهانی در وردپرس است؟ یا موضوع از فعالیت‌های وب‌مسترها ناشی می‌شود؟

در ادامه دلیل هک شدن اغلب سایت‌های وردپرسی با توجه به داده‌های جمع‌آوری شده، آورده شده است.

منقضی شدن نرم‌افزار اصلی

در اینجا یک همبستگی پیش‌بینی شده‌ای با گزارش ۲۰۱۷ سوکوری از وبسایت‌های هک شده وجود دارد. بین تمام سایت‌های هک شده وردپرس، سوکوری نگاهی داشته به ۳۹.۳درصد آن‌ها که تاریخ نرم‌افزار اصلی وردپرسشان در زمان وقوع حادثه منقضی شده بوده است.

امنیت سایت وردپرس

پس شما بلافاصله می‌توانید رابطه نزدیک بین هک شدن و استفاده از یک نرم‌افزار تاریخ گذشته را ببینید. اما این موضوع پیشرفت قابل ملاحظه‌ای از سال ۲۰۱۶ داشته که این آمار ۶۱ درصد بوده است.

طبق پایگاه‌داده آسیب‌پذیری WPScan، حدود ۷۴درصد آسیب‌پذیری‌های شناخته شده، در نرم‌افزار اصلی وردپرس بوده‌اند. اما نکته تعجب‌آور اینجاست: نسخه‌هایی که بیشترین آسیب‌پذیری را داشته‌اند به وردپرس X.۳ بازمی‌گردد.

امنیت سایت وردپرس

اما متاسفانه تنها ۶۲ درصد از سایت‌های وردپرس از آخرین نسخه استفاده می‌کنند که باعث می‌شود بسیاری از سایت‌ها همچنان نسبت به هکرها، آسیب‌پذیر باشد در حالی که این امر قابل پیش‌گیری است.

امنیت سایت وردپرس

در نهایت می‌توانید این ارتباط را یک بار دیگر با آسیب‌پذیری اساسی وردپرس REST API در فوریه ۲۰۱۷ ببینید. جایی که صدها هزار سایت با مشکل روبه‌رو شدند.

وردپرس ۴.۷.۱ شامل ایرادهای می‌شد که برای آسیب زدن به آن سایت‌ها مورد استفاده قرار گرفتند. اما چند هفته پیش از آن‌که از آن عیب و ایرادها سوءاستفاده شود، وردپرس ۴.۷.۲ ارائه شد تا تمام نواقص را رفع کند.

تمام مالکان سایت‌های وردپرسی که بخش‌های امنیت اتوماتیک را غیرفعال نکرده بودند یا بی‌درنگ به نسخه جدید وردپرس به‌روز رسانی کرده بودند، در اما ماندند. اما کسانی که از به‌روز رسانی استفاده کردند به مشکل خوردند.

نکته:تیم امنیتی وردپرس در خصوص رفع مشکلات در نرم‌افزار اصلی وردپرس و امنیت سایت وردپرس ، بسیار خوب کار می‌کند. اگر شما به موقع تمام به‌روز رسانی‌های امنیتی را به کار بگیرید، احتمال اینکه سایت شما با مشکلی به علت آسیب‌پذیری‌های هسته‌ای روبه‌رو شود،کم است. اما اگر این کار را نکنید، وقتی ویروسی وارد کار شود، شما ریسک کرده‌اید.

تم‌ها یا افزونه‌های تاریخ گذشته

یکی از چیزهایی که افراد در خصوص وردپرس خیلی دوست دارند، آرایش گیج‌کننده تم‌ها(پوسته) و افزونه‌های آن است. در زمان نوشتن این مطلب، بیش از ۵۶ هزار مورد در مخزن وردپرس و هزاران افزونه پرمیوم دیگر در اینترنت پخش شده‌اند.

با این که این‌ها گزینه‌های عالی جهت گسترش سایت شما هستند، هر بسط ، مسیر بالقوه جدیدی برای یک هکر است. در حالی که غالب توسعه‌گران وردپرس در خصوص دنبال کردن استانداردهای کدی و استفاده سریع از هر به‌روز رسانی خوب عمل می‌کنند، همچنان چند مشکل بالقوه وجود دارد:

  • یک تم یا افزونه آسیب‌پذیری دارد و چون برخلاف نرم‌افزار هسته‌ای وردپرس نظارت‌های زیادی دریافت نمی‌کند، این آسیب‌پذیری ناشناخته می‌ماند.
  • توسعه‌دهنده ،کار روی آن بسط را متوقف کرده ، اما افراد همچنان از آن استفاده می‌کنند.
  • توسعه‌دهنده ، به سرعت مشکل را پیدا می‌کند ، اما دیگران به‌روز رسانی را انجام نمی‌دهند.

مشکل چقدر اساسی است؟

در گزارشی از Wordfence در خصوص مالکان سایت‌های هک شده، بیش از ۶۰ درصد آن‌ها می‌دانند که هکر چگونه با استفاده از ویژگی آسیب‌پذیری یک تم یا افزونه وارد شده است.

امنیت سایت وردپرس

به طور مشابه در گزارش ۲۰۱۶ سوکوری، تنها ۳ افزونه برای بیش از ۱۵ درصد سایت‌های هک شده‌ی مورد بررسی ، مقصر شناخته شدند.

امنیت سایت وردپرس

نکته شوکه کننده اما اینجاست:

آسیب‌پذیری این افزونه‌ها مدت‌ها بوده که شناخته شده ، اما مالکان سایت‌ها تنها افزونه را جهت حفاظت از سایت خود به‌روز رسانی نکرده بودند.

نکته: تم‌ها و افزونه‌های وردپرس فرانویسه‌ای را ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند سایت وردپرس شما به روی هکرها باز شود و امنیت سایت وردپرس شما به خطر بیافتد. با این حال بخش اعظم این ریسک را می‌توان با استفاده از بهترین شیوه‌ها متوقف کرد. افزونه‌های خود را به‌روز نگه دارید و آن‌ها را تنها از منابع قابل اعتماد نصب کنید.

همچنین باید انجمن‌های گواهی عمومی همگانی (GPL) افزونه پرمیوم وردپرس را دریافت کنید. در حالی که وردپرس تحت GPL گواهی گرفته و این عالی است و یکی از دلایلی است که ما وردپرس را دوست داریم، خریدار باید آگاه باشد. به این افزونه‌ها گاه افزونه تهی نیز اطلاق می‌شود.

خرید افزونه از انجمن‌های GPL به این معناست که شما دارید به یک شخص ثالث اعتماد می‌کنید که آخرین نسخه به‌روز رسانی‌ها را از توسعه دهنده دریافت کند و اکثر مواقع شما هیچ پشتیبانی دریافت نمی‌کنید. دریافت به‌روز رسانی‌های افزونه از توسعه‌دهنده ، ایمن‌ترین مسیر است. همچنین ما طرفدار توسعه‌دهندگان و کار سخت آن‌ها هستیم!

برای مطالعه ادامه متن به امنیت سایت وردپرس مراجعه کنید.


برچسب ها : امنیت سایت وردپرس ,
+ نوشته شده در سه شنبه 21 اسفند 1397ساعت 13:28 توسط arg | | تعداد بازدید : 5

پنج مزیت نرم افزار CRM برای توزیع کننده‌ها

پنج مزیت نرم افزار CRM برای توزیع کننده‌ها

سیستم‌های مدیریت روابط مشتری (CRM) به‌سرعت درحال تبدیل به روشی مهم برای بسیاری از شرکت‌ها (در اشکال و ابعاد مختلف) است. سیستم مدیریت روابط مشتری راه آسانی برای شرکت‌هاست تا بتوانند در حیطه کاری‌شان سرآمد باشند و مشتریان خود را حفظ کنند. بنابراین مزیت‌های بیشمار نرم افزار CRM نشان می‌دهد که همه کسب‌وکار‌ها باید از این نرم افزار استفاده کنند. به خصوص نیاز به نرم افزار CRM برای توزیع کننده‌ها بیشتر به چشم می‌آید.

این شرکت‌ها گونه خاصی هستند و از آنجایی که پایگاه مشتری‌شان تقریباً در عرض یک شب به فناوری تغییر رویکرد می‌دهند، مشکلات و چالش‌هایی متفاوت با دیگر شرکت‌ها دارند. این شرکت‌ها کالاها را به خرده‌فروشان، دلالان، عمده‌فروشان یا حتی به‌صورت مستقیم به کاربران نهایی توزیع می‌کنند اما در نهایت موضوع اصلی رضایت مشتری است و همیشه هم همین‌طور خواهد بود. تعداد بیشماری توزیع‌کننده در بازار وجود دارد و اگر مشتریان کاملاً از سطح خدمات یک شرکت راضی نباشند، قبل از این‌که شرکت خبردار شود در این رقابت خواهد باخت.

CRM سطح جذب قابل توجهی برای توزیع‌کننده‌ها به ارمغان می‌آورد، به فروشندگان کمک می‌کند فرصت‌طلب شوند و باعث می‌شود اعضای تیم شرکت به جای اینکه مثل سابق طبق دستورات معامله عمل کنند و رویکردی کنش‌گرانه داشته باشند، به‌صورت پیش‌کنش و فعالانه کار کنند.

فروشنده‌ها فکر می‌کنند نرم افزارهای CRM فقط راه دیگری برای مدیران است تا بتوانند نقش قدرتمندان را بازی کنند و زمام فروشندگان را به دست بگیرند اما برخلاف این باور، این سیستم‌ها برای توزیع‌کننده‌ها مزایای بسیاری دارند. وقتی اهمیت نرم افزار CRM برایتان آشکار شود و به ابزار فوق‌العاده‌ای برای فروشندگان‌تان تبدیل شود، آن‌ها در عجب خواهند بود که قبلاً بدون این سیستم چه کار می‌کردند؟

CRM برای توزیع‌کننده‌ها

مزایای CRM

ما بعضی از برترین مزایایی که راه‌حل CRM خوب برایت شرکت‌های توزیع دارند را جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها به اهداف شرکتتان برسید.

خدمات مشتری

صرفه‌جویی در زمان و کار

افزایش بینش

خلق فروشندگانی درخشان

ارتباط داخلی

خدمات مشتری

خدمات مشتری کار آسانی نیست. اگر به راحتی و با استفاده از داشبوردها و کارت‌های حافظه تمام اطلاعات مشتری را (یعنی همه چیز را از فروش‌های اعتباری گرفته تا سفارش‌های قبلی‌شان یا مشکلات و شکایاتی که بعد از خرید داشته‌اند) در دسترس داشته باشید، می‌توانید با استفاده از آن‌ها تمام تماس‌هایتان با مشتری را موثر‌تر کنید. این اطلاعات باید به همه افراد کسب‌وکار، از کارکنان انبار گرفته تا کارمندان بخش مالی، بازاریابی، فروشندگان و مدیران نشان داده شوند.

صرفه‌جویی در زمان و کار

بسیاری از شرکت‌های توزیع برای خدمت‌رسانی به مشتریانشان همچنان متکی به فرایند‌های دستی هستند و از پرونده‌های بیشمار و کاغذهای روی هم تلنبار شده استفاده می‌کنند. با اجرای یک نرم افزار CRM ساده می‌توان این کار‌های خسته‌کننده را به‌صورت اتوماتیک و راحت انجام داد. با معرفی راه‌حل CRM شرکت‌ها می‌توانند بهره‌وری‌شان را افزایش دهند و در مدت زمان تهیه گزارش از مشتری صرفه‌جویی کنند. شرکت‌هایی که از این فناوری استفاده می‌کنند، قبل از اینکه حتی متوجه آن شوند، خواهند دید که زمان کمتری را صرف مدیریت می‌کنند و بیشتر وقتشان را در حال فروش هستند. یکی از مزیت‌های نرم افزار CRM که فروشندگان به‌طور حتم از آن برخورد می‌شوند، همین است.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی متن به نرم افزار CRM برای توزیع کننده‌ها در سایت پارمیسافت مراجعه کنید.


برچسب ها : نرم افزار CRM برای توزیع کننده‌ها , نرم افزار CRM ,
+ نوشته شده در يکشنبه 19 اسفند 1397ساعت 11:50 توسط arg | | تعداد بازدید : 4